1 G- p3 v& g) z' u' K
$ F( {2 [6 \( Q; l: r7 O
HiRes专辑名称:Walter Gieseking - Claude Debussy. The Complete Piano Works (1953)
0 g3 Y( O# T6 H2 h7 A- [音乐格式:FLAC
D+ t A6 p! z& a" z/ y音乐流派:古典
4 p! u' m6 V, y! S- J9 F7 j发行年代:2012
) c" T2 ?& o2 r0 o, [$ q3 J4 I% e音乐分辨率:24bit-192khz4 E) Z) l% J4 P' I$ h6 R
V' l3 f/ ? W, I4 @ c/ ~CD1 #01. Preludes Book I: I. Danseuses de Delphes- J; F4 ^0 V$ j/ b
CD1 #02. Preludes Book I: II. Voiles
1 o" o- R& u1 e9 ^CD1 #03. Preludes Book I: III. Le vent dans la plaine! A- c8 D; x; ^' a4 F
CD1 #04. Preludes Book I: IV. ‘Les sons et les parfums tournent dans l’air du soir’ – Ch. Baudelaire
7 J# R3 B9 w) a6 _0 D# DCD1 #05. Preludes Book I: V. Les collines d’Anacapri
! g" H# E0 B$ wCD1 #06. Preludes Book I: VI. Des pas sur la neige% x/ f3 m* X* a6 y" {' }# a
CD1 #07. Preludes Book I: VII. Ce qu’a vu le vent d’ouest
* |8 O5 n! N8 aCD1 #08. Preludes Book I: VIII. La fille aux cheveux de lin
9 Q8 a; X7 r2 Z" i: gCD1 #09. Preludes Book I: IX. La serenade interrompue3 p: U0 `2 R: D; f5 B- F: y; l
CD1 #10. Preludes Book I: X. La cathedrale engloutie
. r5 y! y8 ~, O6 lCD1 #11. Preludes Book I: XI. La danse de Puck& x9 n' [+ c" j1 O( Z% T
CD1 #12. Preludes Book I: XII. Minstrels! p" C/ l6 e7 a2 ?- o$ h
CD1 #13. Preludes Book II: I. Brouillards: Z5 \* Q/ h0 a
CD1 #14. Preludes Book II: II. Feuilles mortes
( ]1 W5 q0 w, Q& i4 O% |CD1 #15. Preludes Book II: III. La Puerta del Vino8 ~/ S; b" x, v3 D3 f
CD1 #16. Preludes Book II: IV. ‘Les fees sont d’exquises danseuses’6 m; j {9 w) v/ w# K# H
CD1 #17. Preludes Book II: V. Bruyeres
" W4 g& }; g1 Q% _0 xCD1 #18. Preludes Book II: VI. ‘General Lavine’ – eccentric
, I( [# ?% e: M/ w$ VCD1 #19. Preludes Book II: VII. La terrasse des audiences du clair de lune8 r7 M1 V- v3 s7 ]$ j$ h3 a
CD1 #20. Preludes Book II: VIII. Ondine. {3 P& E0 s- z9 o8 f; d; X, g
CD1 #21. Preludes Book II: IX. Hommage a S. Pickwick, Esq., P.P.M.P.C.9 G% s# O0 f5 t: b
CD1 #22. Preludes Book II: X. Canope
+ \' @) N' A3 ECD1 #23. Preludes Book II: XI. Les tierces alternees
0 z# G( B3 L4 Z _, g; K( XCD1 #24. Preludes Book II: XII. Feux d’artifice CD2 #01. Images Set I : I. Reflets dans l’eau
5 G. V: J7 A5 N* L) s/ GCD2 #02. Images Set I : II. Hommage a Rameau
) w) w6 [( R+ HCD2 #03. Images Set I : III. Mouvement0 Z7 N$ ]& |3 K5 F3 A
CD2 #04. Images Set II : I. Cloches a travers les feuilles
, Q1 d. T8 f$ G1 B. p' H( C: PCD2 #05. Images Set II : II. Et la lune descend sur le temple qui fut/ f" {% u3 P8 P# \
CD2 #06. Images Set II : III. Poissons d’or/ j$ k+ a* m0 x, B3 n/ @' H7 i
CD2 #07. Pour le piano: I. Prelude
7 ]$ i, q4 }+ e* T# FCD2 #08. Pour le piano: II. Sarabande( j: C; [. B0 i: c# q/ C5 B8 j# P
CD2 #09. Pour le piano: III. Toccata
8 q+ ]! ^; S. l' b2 S7 ^8 M5 MCD2 #10. Estampes: I. Pagodes, d0 y v1 f8 K4 X7 O
CD2 #11. Estampes: II. La soiree dans Grenade
2 Z( |. U( T( M1 U# a; n6 C3 ECD2 #12. Estampes: III. Jardins sous la pluie
: z+ c \' J/ G5 L6 a# Y) ZCD2 #13. Berceuse heroique* i B( ?4 W& D0 f2 S
CD2 #14. Hommage a Haydn CD3 #01. 12 Etudes: Pour les cinq doigts-d’apres Monsieur Czerny* b; q1 z; C0 F6 N0 @3 X
CD3 #02. 12 Etudes: Pour les tierces2 C1 N9 s' ~ Q, C
CD3 #03. 12 Etudes: Pour les quartes% W) N, K! M! T% h4 a
CD3 #04. 12 Etudes: Pour les sixtes- {- V9 o1 i" \& J$ \; ^
CD3 #05. 12 Etudes: Pour les ocatves4 k8 P7 R. N5 T' q6 s
CD3 #06. 12 Etudes: Pour les huits doigts* j# F% H; u" z5 B8 K+ }9 V
CD3 #07. 12 Etudes: Pour les degres chromatiques0 f" P" m" {) h8 m* y5 D
CD3 #08. 12 Etudes: Pour les agrements0 t" y+ y6 x& I- [
CD3 #09. 12 Etudes: Pour les notes repetees8 h& T8 e% J1 I
CD3 #10. 12 Etudes: Pour les sonorites opposees
" G v8 b: i" ]& l" J8 I: HCD3 #11. 12 Etudes: Pour les arpeges composes& U8 A9 J- D* G, N
CD3 #12. 12 Etudes: Pour les accords
' a1 F( `5 H7 r" LCD3 #13. D’un cahier d’esquisses
; R5 F) y4 ^- l+ D/ i0 yCD3 #14. Tarantelle styrienne1 O( G9 K: q, z% n) l5 _) i
CD3 #15. Nocturne( H; v) {5 y& r6 g
CD3 #16. Valse romantique6 c, n3 C( ]$ r, M% a3 s% D
CD3 #17. The Little Nigar: n. l' j- R7 N5 I Z7 d5 e \
CD3 #18. Masques
- _! V" A; w0 Y$ W% d5 MCD3 #19. Danse bohemienne, S( O9 R, U/ x B6 d
CD3 #20. Ballade
, T8 `" t: ~- z7 @1 ~2 LCD3 #21. Mazurka CD4 #01. Suite Bergamasque: I. Prelude5 ]1 P7 x* J1 d+ ]+ @' \! l5 u) f
CD4 #02. Suite Bergamasque: II. Menuet) n. w7 `. x8 y. L
CD4 #03. Suite Bergamasque: III. Clair de lune* P+ u. ^0 }3 E5 u: {
CD4 #04. Suite Bergamasque: IV. Passepied* X' ~2 ]) f0 ~: i. c
CD4 #05. Reverie! x+ Y/ q3 L5 U
CD4 #06. Arabesque No. 1! A7 q3 @, G S0 H) l/ x# N% y
CD4 #07. Arabesque No. 2
% |3 n& v- d i' F* v3 {CD4 #08. Children’s Corner: I. Doctor Gradus ad Parnassum
5 U: ~% `+ _) E/ W aCD4 #09. Children’s Corner: II. Jimbo’s Lullaby
! S# o6 J; e; V/ v' uCD4 #10. Children’s Corner: III. Serenade for the Doll- D1 b; ?2 H: ^8 f2 [
CD4 #11. Children’s Corner: IV. The Snow is Dancing, q4 K: [# g1 w$ d1 v* H
CD4 #12. Children’s Corner: V. The Little Shepherd$ ^" k! T' |. N7 a B
CD4 #13. Children’s Corner: VI. Golliwogg’s Cake Walk+ Q$ h! C8 G9 B: \6 I2 N2 H
CD4 #14. La plus que lente
* S1 R) u4 Z: ~% z4 |8 F' ^CD4 #15. L’Isle joyeuse
' ^ A+ V$ ]$ ~+ R/ m* q |